6 czerwca 2014

Jak zwykle "czas goni nas"

Ojej ;/ Niestety muszę przyznać, że trochę tego bloga zaniedbałam, za co Was bardzo przepraszam... Ostatni post "nadrabiając zaległości", a okazuje się, że te zaległości muszę nadrobić także tu!
Nieoczekiwanie, w ostatnim czasie nagromadziło mi się wiele obowiązków. Bo jak wiemy, niedługo upragniony odpoczynek - wakacje! Lecz razem z końcem roku wszystkie, jak dotąd, niezałatwione sprawy spadły naraz. Mam tu na myśli przede wszystkim poprawy. Staram się o czerwony pasek i stypendium, wiec jest mi na prawdę ciężko to wszystko ogarnąć. Jak to się mówi "nie wyrabiam!", ale całe szczęście to już ostatni tydzień, wiec mam nadzieje, że dobrze sobie ze wszystkim poradzę ;) Pierwsze - czerwony pasek, już mam ;3 Ale wiadomo skoro można jeszcze kilka ocen podciągnąć, to tak staram się robić! :D
Mam nadzieje, ze przez dość długą nieobecność, nie straciłam czytelników, których mam nadzieje będzie przybywać ;)
Wiem, miałam wstawić posta, którego napisałam w trakcie "kryzysu"... Niestety on się nie pojawił i nie wiem czy mam go wstawiać... Napisałam też inny (znając życie i tego nie udostępnię, bo nie będę miała czasu ;p). Troszkę inny, pod przypływam weny ;p Był wieczór i nie mogłam się powstrzymać, żeby czegoś nie napisać. Po prostu chciałam coś z siebie wylać. Jest trochę nietypowy ;d Kto wie? Może się kiedyś pojawi ;d  
Chcecie wiedzieć, co u mnie słychać? Szczerze powiedziawszy, ostatnio nie miałam czasu, żeby się nad tym zastanowić ;p Ale chyba nie jest najgorzej :) Dzisiaj miałam poprawy, chce z tego miejsca podziekować koledze, który podał mi pół sprawdzianu! Oczywiście on nigdy nie przeczyta tego posta, bo przecież o tym blogu wie ograniczona liczba osób ;3 Ale podziękowania zawsze się liczą! :D I jestem na prawdę mu wdzięczna :33
Oj, coś chyba trochę chaotyczny ten post, ale to dlatego, ze nie mogę się skupić ;/ Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was zbyt mocno ;P Jeszcze tydzień i postaram się trochę nadrobić zaległości związanymi z blogiem. A teraz uciekam, wiec do usłyszenia następnym razem ;3 Trzymajcie się cieplutko ;*

11 komentarzy:

  1. Jejku, czytając twoje posty po prostu ... zakochałam się w Twoim blogu jest taki inny, szczery <3

    happy-guitars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, znam to. Też staram się o czerwony pasek i stypendium. Czerwony pasek tak na 90% mam, ale poczekam aż wszystkie oceny będą wpisane długopisem :)

    rich-inside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam juz pasek i stypendium o ile zachowania nie zawale :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas to skurwysyn! ;D
    Może obs za obs? Odpisz u mnie :)
    Zapraszam :*
    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cie rozumiem :) I aż nie mogę uwierzyć, że zaraz wakacje i koniec :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również pełno nauki na sam koniec roku... Świetny blog!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. super post <3
    zaobserwowałam Cię, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo jeśli mój blog "wpadnie Ci w oko" :):*
    http://stylevoila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też staram się podciągnąć sobie ocenki jak się jeszcze da :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w nadrabianiu zaległości. ;;
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę tu wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń