4 lutego 2015

Tak wiele wspomnień

Niesamowite... Dzisiaj przypomniałam sobie, ze mam bloga! Tak dawno na nim nic nie pisałam, nie odwiedzałam i w sumie trafiłam na niego całkiem przypadkiem. Przeczytałam wszystkie posty. Nie ma ich zbyt dużo, wiec nie zajęło mi to wiele czasu. Lecz gdy je "pochłonęłam", spostrzegłam jak wiele rzeczy działo się od tamtego czasu, jak wiele się zmieniło! Moje życie teraz wygląda inaczej. Może dlatego, że rozpoczęłam naukę w liceum. To całkiem co innego niż gimnazjum. Patrząc na emocje towarzyszące mi, pamiętam jak chciałam, żeby ten blog wyglądał. Jak chciałam stworzyć go wyjątkowego, opisującego moje uczucia, każde uczucia. Niestety, pamiętam jak wczoraj, że nie miałam na to wiele czasu. Teraz tego czasu mam jeszcze mniej... Nie powracam raczej do "blogowania", lecz chciałam coś tu napisać. Dać dalsze "życie" tej stronie. Wchodząc tu, wiem, że jest to miejsce gdzie mogę zawsze coś napisać, coś swojego, nawet po tak długiej nieobecności. 
W ogóle ktoś tu jeszcze został? Ktoś tu jeszcze wchodzi? Niesamowitym szczęściem byłoby, gdyby pojawił się jakiś komentarz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz